Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

Przyjmowanie Klientów w ramach interwencjistrzalkaSkargi i reklamacjestrzalkaDla KlientówstrzalkaStrona główna

Przyjmowanie Klientów w ramach interwencji

Klienci przyjmowani są przez Prezesa Zarządu „Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. w ramach interwencji w każdy wtorek w godz. 11-13.
Wcześniej należy umówić się w sekretariacie Spółki:

  • osobiście – ul. Elizy Orzeszkowej 1, Słupsk, budynek „A”, pokój nr 11
  • telefonicznie – 59 84-18-301
  • poprzez e-mail: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl
do góry