Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

Biuro Obsługi KlientastrzalkaDla KlientówstrzalkaStrona główna

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta mieści się w siedzibie Spółki przy ul. Elizy Orzeszkowej 1 w Słupsku budynek A,
pokój nr 1.

Biuro Obsługi Klienta

 

tel. 59 84 18 353
e-mail: bok@wodociagi.slupsk.pl

Godziny otwarcia BOK: poniedziałek – piątek, 8.00 – 14.00

W godzinach otwarcia w Biurze Obsługi Klienta można dokonywać zapłat za świadczone przez spółkę usługi bez dodatkowych opłat.

W biurze nasz pracownik:

  • pomoże wypełnić wnioski
  • objaśni procedury postępowania
  • przyjmie zapłaty za usługi
  • przyjmie wnioski, korespondencję, reklamacje
  • w razie konieczności skontaktuje z pracownikiem merytorycznym odpowiedzialnym za załatwienie sprawy.

W biurze można podpisać umowy, odebrać dokumenty, opinie, decyzje.

Dane kontaktowe z pracownikami merytorycznymi w sprawie:

Informujemy, że osoby niesłyszące mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta „Wodociągów Słupsk” Sp. z o.o. poprzez przesłanie:

  1. wiadomości e-mail na adres: bok@wodociagi.slupsk.pl
  2. wiadomości tekstowej na numer telefonu: 607-291-746
  3. faksu na numer: 59 84-18-302

 

do góry