Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

Prezes „Wodociągów Słupsk” ze statuetką POMORSKI BIZNESMEN ROKU 2010strzalkaStrona główna

Prezes „Wodociągów Słupsk” ze statuetką POMORSKI BIZNESMEN ROKU 2010

01.06.2011

Prezes Zarządu „Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o. znalazł się w finałowej dziesiątce 17. edycji konkursu POMORSKI BIZNESMEN ROKU 2010. List gratulacyjny i statuetkę Andrzej Wójtowicz odebrał – zgodnie z tradycją – na Dworze Artusa w Gdańsku.

Wybory Biznesmena Roku mają już długą tradycję – odbywają się corocznie od 1994 roku. Nagradzane są wybitne osiągnięcia gospodarcze szefów i właścicieli firm z naszego województwa. Wybory organizuje Konwencja Przedsiębiorców Województwa Pomorskiego, a jury liczy członków. Na jego czele stoi Marszałek Województwa Pomorskiego Mieczysław Struk. Patronat honorowy sprawuje Marszałek Senatu Rzeczypospolitej Polskiej Bogdan Borusewicz.

W tegorocznej edycji główny laur przypadł Bogdanowi Górskiemu, prezesowi Przedsiębiorstwa Budowlanego „Górski” z Gdańska. W finałowej dziesiątce znaleźli się ponadto: Tomasz Grabowski (Edoradca z Tczewa), Jarosław Kammer (PPU Zieleń z Gdańska), Jerzy Kobyliński (Masterlease z Gdańska), Waldemar Kucharski (Young Digital Planet z Gdańska), Jacek Liszewski (Llentabhallen z Gdańska), Ryszard Trykosko (BIEG 2012 i Gdańskie Inwestycje Komunalne), Zbigniew Wenta (Wema z Bolszewa), Andrzej Wójtowicz („Wodociągi Słupsk” Sp. z o.o.), Julian Zieliński (Elewacje z Gdańska).

– Fakt, iż znalazłem się wśród dziesięciu najlepszych szefów firm całego województwa pomorskiego stanowi dla mnie wielką satysfakcję – mówi Prezes Zarządu „Wodociągów Słupsk” Andrzej Wójtowicz. – Jednocześnie postrzegam ją przede wszystkim w kategoriach symbolicznych, gdyż w rzeczywistości statuetka Pomorskiego Biznesmena Roku jest docenieniem wysiłku wszystkich pracowników Spółki. To jednocześnie dodatkowa motywacja do dalszego dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa i ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług oraz standardów obsługi klientów.