Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

Oferta zatrudnienia na stanowisku mł. laborant ds. analiz ściekówstrzalkaStrona główna

Oferta zatrudnienia na stanowisku mł. laborant ds. analiz ścieków

12.06.2025

Opis stanowiska – mł. laborant ds. analiz ścieków

Wykonywanie badań fizycznych i chemicznych wody, ścieków, osadów i kompostu, doskonalenie usług laboratoryjnych.

Zakres zadań:

  • wykonywanie badań fizycznych i chemicznych wody, ścieków, osadów i kompostu;
  • sprawdzanie, obsługa i konserwacja bieżąca wyposażenia pomiarowo-badawczego i aparatury pomocniczej;
  • sporządzanie odczynników i wzorców chemicznych;
  • opracowywanie wyników przeprowadzonych badań;
  • prowadzenie dokumentacji w laboratorium (dzienniki, rejestry, karty kontroli, książki wyposażenia);
  • prowadzenie potwierdzeń ważności wyników i ich ocena.                                                                                   

Forma zatrudnienia:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • okres zatrudnienia: od dnia 1 sierpnia 2025r. na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 15:00.

Miejsce pracy: Oczyszczalnia Ścieków ul. Sportowa 73 – Laboratorium Badania Ścieków

Wymagania podstawowe:

  • wykształcenie wyższe chemiczne;
  • obsługa komputera-pakiet MS Office;
  • uprawnienia, kursy, szkolenia związane ze specyfiką zadań;
  • umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
  • sumienność, skrupulatność, systematyczność, dokładność wykonywanych zadań;
  • kreatywność, pomysłowość, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań;
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.

Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4.908,00 zł/m-c   plus 10% premii regulaminowej

Wymagane dokumenty:

  • CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
  • kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia.

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów w terminie do dnia 10 lipca 2025 r. w Sekretariacie Spółki (ul. Elizy Orzeszkowej 1, Słupsk) lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl

Do pobrania: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.