Opis stanowiska – mł. laborant ds. analiz ścieków
Wykonywanie badań fizycznych i chemicznych wody, ścieków, osadów i kompostu, doskonalenie usług laboratoryjnych.
Zakres zadań:
- wykonywanie badań fizycznych i chemicznych wody, ścieków, osadów i kompostu;
- sprawdzanie, obsługa i konserwacja bieżąca wyposażenia pomiarowo-badawczego i aparatury pomocniczej;
- sporządzanie odczynników i wzorców chemicznych;
- opracowywanie wyników przeprowadzonych badań;
- prowadzenie dokumentacji w laboratorium (dzienniki, rejestry, karty kontroli, książki wyposażenia);
- prowadzenie potwierdzeń ważności wyników i ich ocena.
Forma zatrudnienia:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- okres zatrudnienia: od dnia 1 sierpnia 2025r. na 3-miesięczny okres próbny z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy,
- praca od poniedziałku do piątku, od 7:00 do 15:00.
Miejsce pracy: Oczyszczalnia Ścieków ul. Sportowa 73 – Laboratorium Badania Ścieków
Wymagania podstawowe:
- wykształcenie wyższe chemiczne;
- obsługa komputera-pakiet MS Office;
- uprawnienia, kursy, szkolenia związane ze specyfiką zadań;
- umiejętność pracy w zespole i komunikatywność;
- sumienność, skrupulatność, systematyczność, dokładność wykonywanych zadań;
- kreatywność, pomysłowość, chęć uczenia się i podejmowania nowych wyzwań;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku.
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 4.908,00 zł/m-c plus 10% premii regulaminowej
Wymagane dokumenty:
- CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane uprawnienia.
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów w terminie do dnia 10 lipca 2025 r. w Sekretariacie Spółki (ul. Elizy Orzeszkowej 1, Słupsk) lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl
Do pobrania: kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.