Strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Wyłączenie cookies
może powodować utrudnienia podczas przeglądania strony internetowej. Więcej w Polityce cookies x

Kontrast: 

Wersja zwykła Wersja kontrastowa

Przeniesienie wodomierza głównegostrzalkaWodomierze głównestrzalkaDla KlientówstrzalkaStrona główna

Przeniesienie wodomierza głównego

Wystąpienie do Spółki o przeprowadzenie kontroli i wydanie informacji technicznej na przeniesienie wodomierza głównego.

 Co należy zrobić:

  • wypełnić pisemny wniosek o kontrolę i wydanie informacji technicznej na przeniesienie wodomierza głównego – Wniosek
  • załączyć pisemną zgodę wszystkich współwłaścicieli obiektu (w przypadku gdy jest więcej niż jeden właściciel)

Opinia jest wydawana w przeciągu 30 dni od dnia wpłynięcia do spółki.

Cennik – przeniesienie wodomierza głównego

Pobierz – Cennik usług dodatkowych w całości

 Kontakt:

Sekcja Dokumentacji i Analiz
tel. 59 841 83 38, 59 841 83 37
e-mail: sekcjadokumentacji@wodociagi.slupsk.pl

Fakt zmiany lokalizacji wodomierza głównego  zgodnie z warunkami technicznymi należy pisemnie zgłosić do odbioru technicznego i oplombowania wodomierza. Pobierz – Zlecenie odbioru technicznego wodomierza

Kontakt:

Dział Eksploatacji Sieci Wod-Kan
tel. 59 841 83 25
e-mail: eksploatacja@wodociagi.slupsk.pl

do góry